понедельник, 27 апреля 2009 г.

Модуль 4. Рефлексія навчання

Шановні колеги! будь ласка дайте відповідь на такі запитання:
Як виконання роботи від імені учня допоможе Вам зрозуміти вимоги до організації проекту? Що треба зробити вчителю, щоб дослідження учнів було не тільки цікавим для них, а направленим на виконання освітнього стандарту?

4 комментария:

  1. Робота від імені учня вимагає погляду на проблему очима дитини, а отже, виявлення головного, найбільш суттєвого і відкидання неважливих нашарувань.Що,в свою чергу, дає простір для коригування структури діяльності у проекті.
    Спрямувати проект на виконання освітнього стандарту - одне з головних завдань учителя.Систематичне відслідковування динаміки розвитку учнів щодо мовленнєвої складової проектної діяльності (письмові, усні тести, щоденики, файл статистики роботи учнів, опитування)дозволить учителю тримать "на контролі" виконання цілей проекту.

    ОтветитьУдалить
  2. Работа от имени ученика в проекте по психологии самопознания позволяет учителю идентифицировать себя с определенной возрастной группой, почувствовать ее проблемы, заставляет искать пути их решения наиболее адекватными методами. Это как бы взгляд с другой позиции, что является важным фактором развития сотрудничества.

    ОтветитьУдалить
  3. Работа от имени ученика позволяет более глубоко осмыслить весь проект целиком, увидеть и предупредить заранее те сложности, которые могли бы возникнуть у детей в процессе работы над проектом

    ОтветитьУдалить
  4. Работа от имени ученика полезна тем,что позволяет учителю встать на место ученика,увидеть и понять его проблемы,выработать методы для эффективного взаимодействия.

    ОтветитьУдалить