воскресенье, 12 апреля 2009 г.
Модуль 2. Рефлексія модуля.
Шановні колеги! Напишіть, будь ласка, які матеріали модуля допомогли Вам спланувати і розробити свій проект. Як на вашу думку ключове і тематчні запитання допомагають підтримувати навчання школярів? Чи допомогли матеріали модулю розробити особистісно-орієнтоване оцінювання діяльності учнів? Чи зможуть змінити нові підходи до процесу оцінювання роботу з учнями в школі? Напишіть свої думки, ідеї, або проблеми, які ви можете передбачити.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Робота в модулі 2 допомогла більш чітко сформувати уявлення про майбутній проект, він потроху починає приймати чіткі риси и приємне обличчя :)
ОтветитьУдалитьРабота в модуле помогла по-новому осмыслить теоретические основы проектного метода, выработать практичный алгоритм: постановка проблемных вопросов, разработка визитки, буклета, презентации. Сразу появилось много идей новых проектов.
ОтветитьУдалитьТрудности ощущались в технической стороне проекта. Наши кураторы тактично и умело помогали их разрешать. Спасибо им за это!
Что касается проблем оценивания, то эти вопросы мне известны достаточно хорошо из международных педагогических проетов, с которыми работала кафедра раньше.
У модулі 2 особливий інтерес викликали в мене стратегії оцінювання результативності роботи учнів у проекті. Безперечно, вони є дієвими для ефективної системної перевірки розуміння теми і заохочення метапізнання, сприяють розвитку самостійності учнів і навичок співробітництва. Проте впровадження таких стратегій в роботу учителя потребує серйозних підготовчих заходів. Зокрема,доведеться долати міцні стереотипи мислення, притаманні нашим учителям
ОтветитьУдалить