воскресенье, 12 апреля 2009 г.

Модуль 2. Рефлексія модуля.

Шановні колеги! Напишіть, будь ласка, які матеріали модуля допомогли Вам спланувати і розробити свій проект. Як на вашу думку ключове і тематчні запитання допомагають підтримувати навчання школярів? Чи допомогли матеріали модулю розробити особистісно-орієнтоване оцінювання діяльності учнів? Чи зможуть змінити нові підходи до процесу оцінювання роботу з учнями в школі? Напишіть свої думки, ідеї, або проблеми, які ви можете передбачити.

3 комментария:

  1. Робота в модулі 2 допомогла більш чітко сформувати уявлення про майбутній проект, він потроху починає приймати чіткі риси и приємне обличчя :)

    ОтветитьУдалить
  2. Работа в модуле помогла по-новому осмыслить теоретические основы проектного метода, выработать практичный алгоритм: постановка проблемных вопросов, разработка визитки, буклета, презентации. Сразу появилось много идей новых проектов.
    Трудности ощущались в технической стороне проекта. Наши кураторы тактично и умело помогали их разрешать. Спасибо им за это!
    Что касается проблем оценивания, то эти вопросы мне известны достаточно хорошо из международных педагогических проетов, с которыми работала кафедра раньше.

    ОтветитьУдалить
  3. У модулі 2 особливий інтерес викликали в мене стратегії оцінювання результативності роботи учнів у проекті. Безперечно, вони є дієвими для ефективної системної перевірки розуміння теми і заохочення метапізнання, сприяють розвитку самостійності учнів і навичок співробітництва. Проте впровадження таких стратегій в роботу учителя потребує серйозних підготовчих заходів. Зокрема,доведеться долати міцні стереотипи мислення, притаманні нашим учителям

    ОтветитьУдалить